Ik mag weer op avontuur! - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van miranda vermeulen - WaarBenJij.nu Ik mag weer op avontuur! - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van miranda vermeulen - WaarBenJij.nu

Ik mag weer op avontuur!

Door: miranda

Blijf op de hoogte en volg miranda

03 Juli 2023 | Nederland, Voorburg

Hallo allemaal,

Eind oktober mag ik weer op avontuur!

Ik heb er erg veel zin in. Ik mag voor 2 maanden gaan werken als PACU verpleegkundige (uitslaapkamer van de OK) voor Mercy ships.

Ik roep al heel lang dat ik dit wil en nu lijkt het toch echt werkelijkheid te gaan worden.

Nadat mijn plannen door covid werden veranderd, ben ik nu toch echt druk bezig met alle voorbereidingen.

Vliegtickets regelen, vaccinaties halen, allerlei papieren tekenen en online instructielessen volgen. Ik ben er wel achter dat een Amerikaanse organisatie erg houdt van papieren ondertekenen en administratie. Maar goed, hierdoor weet ik wel zeker dat alles goed is geregeld als ik ga vertrekken.

Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avontuur in Sierra leone. Dit is het land waar ik naar toe mag om te helpen om goede zorg te geven aan de mensen daar.

Vind je het leuk om mijn werk te volgen, schrijf je dan in zodat je automatische een mail krijgt van de allernieuwste blog. Ik ben al gewaarschuwd dat ik het druk ga krijgen en dus tijd moet zoeken voor een blog, dus verwacht niet elke week een berichtje [e-1f609].

Mocht je het leuk vinden om het werk van Mercy ships te steunen en wat ik daar mag gaan doen, dit kan via: mijn Mercy Ships pagina op: www.mercyships.nl/bemanning/miranda-vermeulen/

Hier staat een knop steun bemanning. Via deze knop kunt u ook een gift over maken.

(Doordat het via mercy ships op mijn rekening aan boord komt is het voor jullie aan te geven als een gift voor een goed doel bij de belasting voor mercy ships. Alles wat overblijft nadat mijn onkosten zijn betaald, wordt ook overgemaakt naar mercy ships.)

Ik hoop jullie op deze manier mee te kunnen nemen op mijn avontuur en het werk dat mercy ships doet.

Liefs miranda


  • 03 Juli 2023 - 19:54

    Daniëlle Zwaard:

    Heel veel succes gewenst met alle voorbereidingen en wij volgen je graag als je onderweg bent!! Dikke kus van de Zwaardjes [e-1f9e1]


  • 03 Juli 2023 - 21:32

    Jaron:

    Heel veel zegen! [e-2764]️

    Vertrouw op hem als het leven zwaar is, want hij zal voor je zorgen. 1 Petrus 5:7


  • 03 Juli 2023 - 21:45

    Francine :

    Super stoer zeg.

    Jij ben een kanjer


  • 04 Juli 2023 - 14:15

    Wilma Van Der Geer :

    Gaaf Miranda!! Succes met de voorbereidingen!!


  • 01 Oktober 2023 - 19:06

    Jacqueline Bloj:

    Heel veel succes, bijzondere en mooie momenten gewenst. Je hebt er lang naar toe gewerkt. Het is je gegund.


  • 15 Oktober 2023 - 11:30

    Familie Ovrdn:

    Veel succes, een goede tijd daar. Mvg vanuit s Gravenzande

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Voorburg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Januari 2024

De laatste week en weer naar huis

17 December 2023

Drukke week

11 December 2023

Sinterklaas en andere kerstactiviteiten

01 December 2023

Bijzondere week

20 November 2023

Verhalen
miranda

Reisblog over mijn avontuur bij Mercy ships!

Actief sinds 22 Juni 2023
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 2345

Voorgaande reizen:

22 Juni 2023 - 31 December 2023

Mijn eerste reis

Landen bezocht: